julklappstips 2009 // del 2: till den trendiga rock-chic tjejen

Skrivet 2009-12-06 @ 18:58:54 i julklappar

Det är redan andra advent, och bara 18 dagar kvar till julafton. Har du inte satt igång att handla julklappar är det dags nu, om du vill slippa springa runt i stan sista dagen. Eller så shoppar du allt på nätet!

Här kommer några tips på accessoar julklappar till den trendiga rock-chic tjejen, också känd som "modebloggaren". Tjejen som har Balmain "cravings", suktar efter it-väskor och älskar svart. Allt under 500 kronor.


Leopardsjalen är ett måste för alla rock chica brudar, denna från Gina Tricot är ett bra budgetalternativ. Kostar 179 sek och finnes här.

Jag har tipsat om denna axelbrosch tidigare, den ger "Balmain-känsla" till vilken kavaj eller kofta som helst! Kommer ifrån Vivistyle.se och kostar 129 sek/styck, klicka dig dit här.

♥ Kuvertväskan är ett måste på fest, ett stort plus är om den är inspirerad av Chanel men till en mycket mindre peng. Denna kommer från ASOS och kostar endast 140 sek, finnes här.

♥ Ankelbootsen i vinter ska vara rockiga, med inbyggd platå och hög klack. Dessa syns på bland annat modebloggarnas modebloggare; Elin Kling. Perfekt pris har de också, 449 sek och finns hos Din Sko.

♥ Nitarmband syns på alla tjejers armar, detta hittade jag hos Chicy.se och jag tycker att det är lite roligare än de klassiska nitarmbanden. Kostar 279 sek och finns här.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: samma här, fast jag hade ett par ruskigt snygga ringar som jag fick av min mormor när jag var liten. Dock tyckte jag ju då att inte ringarna var speciellt snygga men dom hade inte suttit helt fel att ha nu. Snygg blogg föresten! :)

2009-12-06 @ 21:17:05
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: ebba

sv; tack så mycket!:D allt bra med dig?:)

2009-12-07 @ 08:59:38
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0