julklappstips 2009 // inom sverige del 3: accessora.se

Skrivet 2009-12-17 @ 20:03:03 i julklappar
Nu är det bara en vecka kvar till självaste julafton! Är ni färdiga med era julklappsinköp eller är ni som jag, och har flera kvar? Det här med stor släkt är ju lika med tom plånbok efter julen. Pojkvännen är iallafall avklarad, var på Kingsize Magazines fest igår på Berns, fick ett par sneakers från Reebok, how nice liksom!


Accessora.se är enligt mig en utav de bättre svenska smyckessidorna! Alltid ett stort urval av märken på smycken, väskor och skönhet! Här kan du hitta något för alla stilar, i alla prisklasser.

För leverans av dina varor innan julafton så bör du beställa senast den 20 December kl 12.00. Eller, så besöker du accessoras egen butik på Fleminggatan i Stockholm (T-bana Fridhemsplan).

♥ Några av mina favoritmärken finns att handla hos accessora! Bados armband, stilrena och passar de flesta med priser på ca 159 kronor. Cake beauty, deras torrschampo är helt underbart och allt luktar sockerkaka! Bijoux by us, alltid de senaste smyckestrenderna till mycket bra priser. Rachel Leigh, lite dyrare men helt underbart.

På bilden syns några bra tips på julklappar i olika prisklasser!
-Armband från Bados, 159 sek.
-Datorväska med paljetter, Dreams by Isabel Kristensen, 1995 sek.
-Cake beauty torrschampo (luktar pepparkaka!), 169 sek.
-Nitring från Bijoux by Us, 99 sek.

För mer konkreta tips, klicka på kategorien "Julklappar"!
Kommentarer
Postat av: Melvis

oohh, jag har typ en sån paljettväska :D fast silvrig!! Asså, måste säga: Jag älskar din blogg, varje gång jag har tråkigt så går jag in här och chillar runt!!

2009-12-19 @ 16:37:41
URL: http://melvis.blogg.se/
Postat av: Johanna

bra tips!

2009-12-21 @ 08:59:54
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0