summering av vecka 50

Skrivet 2009-12-14 @ 23:33:28 i blogazine

Godkväll! Här kommer jag med min vanliga genomgång av förra veckans händelser här på bloggen. Veckan började faktiskt rätt bra, hade både inspiration och tid. Inspirationen finns kvar men tiden försvann, det blir lätt så såhär i juletider. Lite av vad som hände förra veckan var detta...

Jag gav exempel på hur man kan styla samma svarta klänning till helt olika stilar.
Lindex fick in en massa fint i sin webshop som jag gillade...
Och jag fastnade för detta speciella halsband.
Jag kom med några julklappstips för tjejen som har ett öga för gulliga detaljer.
Louboutin släpper as tuffa nitade sneakers till våren, spana in!
Sedan undrade jag; vart finner jag alla fina bloggar? Jag är säker på att de finns där ute!
Lite fler julklappstips; vad köper man till coola street tjejen?
Måste-ha-accessoarerna att investera i, som piffar upp din garderob i vinter.
Jag gjorde ett handsmycke och frågade er vad ni tycker om handsmycken egentligen.

Kom ihåg att kommentera mera ;) Synpunkter och förslag tas emot med öppen famn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0