summering av vecka 52

Skrivet 2009-12-27 @ 22:53:32 i blogazine


Då var julen över för denna gång. Nu har jag mer energi, ideer och inspiration och hoppas på ett grymt bra bloggår 2010! Det som hänt på bloggen är bland annat detta...

LADY GAGA! Jag har utnämnt henne till min personliga favorit stilikon under 2009, och hedrar detta med inspirations kollage där vi spanar på detaljerna som skapat den numera extremt kända stilen.

Triwa har släppt två nya klockor under "Brasco" kollektionen, någon mer än jag som blir sugen?

Julen är över och nu längtar vi till våren! Smygstarta med att spana på H&Ms kommande vårkollektion här!

Let's talk smyckesförvaring!

Klicka på rubrikerna, eller rulla längre ned på sidan. För gamla nummer av veckosummeringar klicka här!

Då får jag väl passa på att önska er alla ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: jasna

klänningen vet jag inte mycket om förutom att den är svindyr och jag råkade hitta den här http://www.loefflerrandall.com/LRProduct.aspx?ProductID=58&CategoryID=0



:)

2009-12-27 @ 23:24:30
URL: http://jasna.blogg.se/
Postat av: anouk

sv: TACK så jättemkt:D Riktigt spännande att vänta barn:) Haha ja jag tyckte också jag var cool som henne, men inte många som fattade vem jag var =/. Noll koll ;)



Jag gillar verkligen din blogg. Keep up the good work. Dina tidningsomslag är originellt och skitcoolt:P

2009-12-27 @ 23:59:24
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0