något att tänka på ...

Skrivet 2009-11-18 @ 11:50:21 i allmänt


Foto Jakandjil.com

Hur cool väska? Jag har funderat på en sak som rör bloggar och webben överhuvudtaget. Ni som bloggar, vad tycker ni känns tråkigast: Att bli härmad, eller att härma? Jag har hållt på med websidor sen typ 2001, och har alltid speciellt haft folk som fått för sig att inspireras lite väl av mina påhitt som design, typ av bildpresentation osv. Inspireras ska man göra, men vid en punkt blir det för uppenbart. Tråkigt tycker jag, att komma in på en blogg vars kollage ser ganska exakt likadana ut som ens egna. Det är väl roligare att köra på sitt eget race? Eller, har jag missat något?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller verkligen med dig, att bli inspirerad är okej, men inte att härma allt så att man verkligen ser vem man tagit det ifrån!!

2009-11-18 @ 13:39:17
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Jea

Klart man inspireras. Speciellt av de bloggar man tycker mycket om men man vill ju sen sätta sin personliga prägel på det man gör :)

2009-11-19 @ 10:39:45
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
Postat av: Melvis

TRURE!!!

2009-11-19 @ 20:28:27
URL: http://melvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0