veckan som gått (v.47)

Skrivet 2009-11-23 @ 10:09:55 i blogazine

...Och så var det Måndag igen! En ny vecka, nya utmaningar och förhoppningsvis mycket nya snygga accessoarer i butikerna i samband med löningen på Onsdag. Vad hände förra veckan här i bloggen då? Här kommer ett litet urval av förra veckans inlägg...

Jag älskade backstage foton från Dior (16/11)
Jag suktade efter snygga smycken från Fiona Paxton (16/11)
Jag tipsade om snygga regn accessoarer (18/11)
Jag tipsade om julklappar till mamma (fler julklappsguider är på gång!) (19/11)
Chanel Iman visade upp sina favorit H&M accessoarer i H&M Magazine (21/11)
Jag spanade in alla nya snygga accessoarer som dykt upp hos H&M (22/11)
Alexander Wang väskan - 10.950 kronor, 799 kronor, eller 300 kronor? (22/11)

På gång i bloggen: Julklappsguider, glittrigare inlägg (juletider närmar sig!), fler ord i accessoar lexikonet m.m. För tips, frågor eller synpunkter, kontakta mig på statement [snabel-a] live.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0