en ny favorit i smyckeslådan/ÄNTLIGEN!

Skrivet 2009-10-09 @ 00:04:25 i favoriter


Tänkte bara visa en ny favorit i smyckeslådan (ursäkta hemsk webcam-kvalite, haha!). Jag har små taniga "e.t phone home" fingrar typ, och har inte hittat en enda ring som inte ramlat av! Men äntligen sprang jag på denna inne på Gina Tricot idag, fanns i storlek XS och kostade 99 kronor.
Tyckte den var rätt fin också, trots att de är lite "strass" på som jag har lite svårt för ibland.

P.S Ni har väl inte missat att de nu går att följa mig med bloglovin? How nice!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0