har upplevt min första bloggtorka...

Skrivet 2009-10-28 @ 12:52:46 i allmänt
Sjukt dålig uppdatering på bloggen senaste tiden, jag vet! Känns jättetråkigt, men har varken haft ideer (och jag brukar ha så mycket ideer att mitt huvud nästan spricker), eller tid. Jobbat en hel del, haft födelsedagsfiranden m.m. Jobbar i princip varje helg också vilket inte känns så jättekul...


Bild: Style.com/Tommy Ton

Men då undrar jag, vad är det ni tycker om att läsa på den här bloggen? Vad fastnade ni för, vad är kul, vad vill ni se mer av? De finns iallafall några trogna läsare, så kom ut ur mörkret och presentera er!

Som tröst för dålig uppdatering kör vi en rolig tävling, kommer upp innan helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du tipsar om det nyaste modet =)

2009-10-28 @ 20:10:54
Postat av: Johanna

diggar verkligen den där bilden.

2009-10-29 @ 08:50:04
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0