ny layout = lite kaos

Skrivet 2009-09-24 @ 22:46:36 i allmänt

Tröttnade på förra layouten och ville ha en ny som gav mer plats för innehållet. Just nu liiiite problem på sidan, och just nu är jag en aaaaning irriterad när saker inte går som jag vill (läs länkarna högst upp). Ska jobba på det och försöka lösa det så snabbt som möjligt, men håll inte andan ;)

Några synpunkter? (Någon som vet hur jag får bort de lila/blåa runt bland annat hem ikonen högst upp? Jag kan verkligen inte hitta problemet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0