summering av vecka 6

Skrivet 2010-02-14 @ 13:16:55 i blogazine


Denna vecka har jag hyllat den största accessoaren: bältet, här på bloggen. Tips och inspiration på hur du bär bältet på bästa sätt, samt en hel del shoppingtips! Eftersom det idag är alla hjärtans dag har jag självklart även smygit in lite romantiska accessoarer. Detta hände på bloggen under vecka 6!:

Jag dissade stövlar på sommaren, håller du med?
Underbara, älskade SKÄRP! En hyllning till den största accessoaren.
Cocoo.se har fått in en massa vårfint, just nu får du 15% rabatt på hela sortimentet.
Romantiska detaljer som passar perfekt till alla hjärtans dag.


8/2: Wang inspirerade skor.
9/2: Cool kuvertväska från Topshop.com.
10/2: Bälte med vintagekänsla.
11/2: Bälte som kan användas på flera sätt.
12/2: Ett skärp som piffar upp det mesta!
13/2: Underbart halsband med berlocker.
14/2: Armband från Scorett.



Angelica Blick
har en helt underbar samling av smycken, spana bara in detta!

♥ Frankrike är ändå inte så långt bort, men där kan man tydligen gå i klackar utan att slå sönder sig! Kolla bara in Betty, hon klagar på att det är för kallt för att gå utan tights! TÄNK om man ändå kunde få gå i klackar och tights!

Glöm inte att tipsa mig om underbara bloggar och andra inspirerande saker på nätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0