summering av vecka 1

Skrivet 2010-01-10 @ 23:25:40 i blogazine

Förra veckan hamnade mitt inlägg om stilikonen Rihanna på Blogg.se's första sida, man tackar! Själv missade jag detta då jag låg hemma supersjuk tyvärr, men jag vill välkomna alla nya läsare! Varje Måndag sammanfattas förra veckan i ett nytt nummer av Statements Blogazine, och här kommer vecka 1!

Smala kedjor och små pärlor är så 2009! I år är det XL halsband som går på anabola som gäller.
Jag presenterade Rihanna som en stilikon, detta hamnade på Blogg.se förstasida.
Dumpa den svarta väskan i vår och satsa på en modell i creme, beige eller varför inte ljusrosa?
Jag spanade lite på nyinkomna skor hos DinSko...
...Och ville även härma Ashley Olsens sköna outfit!
Jag spanade också på stora rosett hårprydnader från vår visningarna.
Det marina modet i sommar är lyxigare än någonsin, så här matchar du det!

>> Gamla nummer av Statements blogazine finns här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0