summering av vecka 2

Skrivet 2010-01-17 @ 20:27:31 i blogazine

Ännu en vecka har gått och här är ett nytt nummer av Statements Blogazine! I veckan testade jag på något nytt här på bloggen, jag lät er svara på några frågor angående skor. Detta tänkte jag utveckla i veckan till "veckans fråga", som jag hoppas ni alla vill vara med på. Under veckan som gick har jag spanat på detta:

Rachel Leigh är verkligen ett märke man inte kan låta bli att älska!
Hos Topshop kan man hitta paraplyer som gör att lite regn inte känns så farligt.
Vårens statement smycke gnuggas fast.
Louise Goldin släpper skokollektion för Topshop!
TRENDSPANING: Första spaningen på våren och sommarens stora hits!
De gamla zick-zack hårbanden har hittat tillbaka till catwalken.
Så stylar du partykläderna i vår!
Jag ställde ett par frågor angående heels, sneakers och favoritskor.
Louis Vuitton visade upp coolt och bekvämt väskmode på deras s/s visning.
Svaren på skofrågorna hamnade på mitt lilla "klotterplank" här!
Stella McCartney har "Alice in Wonderland" feber!
Lyx-bohem stilen kommer bli stor i vår, såhär fixar du stilen med rätt accessoarer.


Svenska bloggar är extremt dåliga på att länka varandra och ge beröm, därför kommer jag från och med nu sända ut lite länk kärlek varje vecka till fina ting på internet!

Jag älskar Millys visning för s/s 2010. Inspiration på hög nivå!
I kategorien årets modeblogg tycker jag självklart att Dollyblond bör vinna, för att hon är riktigt snygg i vad hon än tar på sig!
Le blog de Betty -kan man vara sötare? Jag vill ha hennes skor, hennes väskor och alla hennes smycken!

Kommentarer
Postat av: Milica

Älskar din blogg :)

2010-01-18 @ 21:46:28
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: jenny

din blogg är underbar (:

2010-01-18 @ 22:16:01
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0