summering av vecka 4

Skrivet 2010-01-31 @ 22:30:21 i blogazine

Ännu en vecka är över, och så går vi in i en ny månad. Vårnyheterna har börjat hitta in i butikerna, och även i bloggvärlden märker vi av en vår-hysteri. Glöm nu inte att tävlingen avslutas på Onsdag, så passa på! Förra veckan hände detta på the Statement.

Vilka skor bör ej bäras på en begravning? Läs 4 viktiga punkter om skor här!
Debatt // Är det okej att Mona Sahlin bär väska för 6000 kronor?
I vår är det denim och western tema som gäller, såhär fixar du stilen!
Jag är trött på vinter och kyla, och Accessorize gör det värre med fina strandaccessoarer.
Jag suktade efter en fin väska från asos.com.
På H&M's barnavdelning kan man fynda dessa snygga skor!
Jag erbjuder alla mina läsare att få små "klistermärken" som ofta syns på mina collage.
I vår gör den militärgröna jackan comeback, matcha den snyggast med guld!
Make a statement v.4: Vilken solglasögon typ är du?
Spana in dessa galna väskor, ren och skär väskkonst!
Inspireras av fina bilder där rock möter bohem.
Scorett har några riktigt snygga accessoarer påväg ut i butikerna just nu...
...Och även en hel del fina skor!
Topshop's senaste kollektion "Club Tropicana" har en massa godbitar värda att spana in.
När kreativiteten smyger sig på brukar jag sysselsätta mig med att rita, ser du vad det är?
En liten smygtitt på Glitters vårkollektion för 2010!

Dagens accessoar:
28/1: Armband från Urban Outfitters.
29/1: Alexa Bag från Mulberry.
30/1: Armband från Hultquist.
31/1: Kilklackar från Eurosko.

I veckan har bloggvärlden haft någon slags hysteri över ett ursnyggt halsband från H&M, 199 kronor (finns i butik).

- Loweo bar det utanpå en secondhand skjorta.
- Kenza bar sitt till klänning på Elle-galan.
- Dollyblond gillar att halsbandet kan lyfta vilken outfit som helst.

Kontakt: [email protected]
Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe jag ska visa hur, måste bara ta hem min braiga kam från skolan :D

2010-01-31 @ 23:19:24
URL: http://tillay.blogg.se/
Postat av: anna

sv: eller hur, jag har längtat galet länge jag med! dubbelavsnitt nu också, perfekt :)

2010-02-01 @ 12:07:38
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej jag har ett problem.. Jag har köpt en massa ringar! Har typ 10 stycken nu. Nu är det så att jag vet vilka ringar som matchar varandra. Men däremot vet jag inte på vilket finger jag ska ha stora eller små. Silvriga eller svarta. Skulle du kunna göra ett inlägg om ringar?

2010-02-01 @ 18:40:22
Postat av: Sneki

snygg outfit :)

2010-02-01 @ 23:38:26
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0