summering av vecka 53

Skrivet 2010-01-04 @ 23:00:29 i blogazine


Ny vecka, nytt år! Detta innebär ett nytt nummer av The Statements blogazine, där jag sammanfattar förra veckans händelser i bloggen, även om det kanske var en aning lugnt här förra veckan. Omslaget pryds av Freida Pinto, endast eftersom hon är riktigt pinuppa snygg på bilden!

♥ Jag spanade på ett nytt sätt att bära hängslen, och funderade på om detta kan bli en ny trend? Vad tror du?
Zara har släppt en ny kollektion som endast innehåller en massa fina och extremt trendriktiga diadem, spana-in-nu!
♥ Den sista och avslutande delen om år 2009s galna stilikon Lady Gaga finns här!
♥ Jag spanade in de första vårnyheterna hos H&M...
♥ ...Och föll pladask för dessa påfågelörhängen hos Lindex (jag köpte dem, gjorde ni?).

Välkommen ni nya läsare som hittade hit förra veckan, missa inte bloglovin knappen till höger.
För synpunkter, förslag, frågor eller annat: Kommentera nedan eller kontakta mig på statement[snabel-a]live.se

>> För gamla nummer av Statements blogazine, klicka här!


Vilket omslag var din favorit 2009?

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: haha eller hur, det där är helt rätt!

2010-01-04 @ 23:38:33
URL: http://mambojaja.blogg.se/
Postat av: cami

Oj vad kul med "diademkollektion" måste kolla in. Tror jag förövrigt har underskattat Zara överlag.



fin blogg! :)

2010-01-05 @ 14:24:19
URL: http://reallynotok.blogg.se/
Postat av: Queen

vilken smart idé du har kommit på! Riktigt coolt! :) keep up the good work :)

2010-01-06 @ 01:16:14
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: fifi

Hängslen gillar jag.

Jag ska nog plocka fram mina och ha till en söt kjol i vår :)

2010-01-06 @ 20:13:52
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0