Accessories against AIDS

Skrivet 2010-03-25 @ 20:50:34 i nyheter

Som ni säkert redan vet så släpper H&M en ny kollektion i Maj, där 25% av intäkterna kommer att skänkas till HIV-organisationer. Kollektionen är festivalinspirerad, och det finns inte ett enda plagg jag skulle tacka nej till! Accessoarerna är fina de med, skorna känns väldigt Givenchy-inspirerade tycker jag. Jag har även alltid varit väldigt svag för paisleymönstrat (det är hippien i mig).


Ja, detta är en accessoarblogg. Men, hela kollektionen är ju så underbar så jag var bara tvungen. The Garden Collection kan slänga sig i väggen, den här kollektionen känns verkligen jag. Undrar om man kan köpa hela kollektionen på avbetalning? Haha. Här har jag valt ut 3 outfits jag gärna skulle bära i sommar, och det var svårt för allt är så fint.

Se hela kollektionen här. Vad tycker ni? Är ni lika kära som jag är?
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag har inte kollat in kollektionen än, men av det jag sett både här och på andra bloggar så ser det fint ut! Jag håller med dig, det här är bättre än The Garden Collection :)

2010-03-25 @ 22:19:36
URL: http://myshoebox.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

Längtar till kollektionen komme rut i butik, sååå mycket fint!



www.alexandrastyle.se

2010-03-26 @ 08:27:24
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: sofia

Ja jag är totalt såld på skorna, jag tror att dom kommer hamna i mitt skoförråd sen :) Jag visste inte att kollektionen var fashion against aids men det var ju bra :)

2010-03-28 @ 05:04:31
URL: http://frisellco.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är störtkär i allt!!

2010-03-29 @ 22:13:49
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0