Den nya layouten är här!

Skrivet 2010-03-07 @ 21:27:46 i design

Nu är jag äntligen klar med den nya designen! Jag har fortsatt med det enkla som tidigare men som ni ser så har jag gjort bloggen lite bredare och arbetat med lite mer detaljer som gör den roligare. Ser den konstig ut? Bloggen visas nämligen bäst i skärmupplösningen 1280x800 eller större, så har du mindre än det så ändra dina inställningar.

Nu är det lite mer action i menyn och även längst ner på sidan, där finns bland annat ett kontaktformulär om du snabbt vill tipsa mig om något fint att skriva om till exempel!

Så vad tycker ni? Bättre eller sämre?
Kommentarer
Postat av: SOFI

Skiitsnyggt, så annorlunda från alla andra bloggar :D

2010-03-08 @ 11:14:18
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hur bra som helst!

2010-03-08 @ 11:40:03
URL: http://myshoebox.se
Postat av: elina

Gillar bloggen! Härlig id'e med en bloggtidning! Men påtal om den nya designen, hittade jag en grej som är värd att ändra lite på om du vill att den journalistiskt skall se proffsig ut: ingen särskrivning på "acessoarkälla" i sidoheadern! Det kan fungera om man skriver orden på olika rader, men det ser inte snyggt ut när orden kommer efter varandra. Annars gilla bloggen massor!

2010-03-09 @ 08:52:00
Postat av: Anna

Elina Tack för komplimangen och för att du påpekade särskrivningen! Ska fixas när jag har tid :)

2010-03-09 @ 15:56:01
URL: http://thestatement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0