Gone construction working

Skrivet 2010-03-05 @ 15:25:32 i design


Det kan bli lite glest med uppdateringar här på bloggen just nu, jag har nämligen fått för mig att göra lite ändringar i designen. Jag vet inte hur lång tid detta kommer att ta, det är inga jätteändringar utan jag vill fortsätta med det enkla som jag har nu men ska försöka arbeta med lite mer detaljer. Dock tar jag gärna tid på mig så jag själv blir nöjd och slipper göra om allt. Fortsätt spana in bloggen regelbundet så får vi se när jag är färdig! /Anna
Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: tack du! lätt att fixa är det också :)



hm jag borde nog också förnya min blogg lite...det är alltid kul med layout förändringar!

2010-03-06 @ 19:39:43
URL: http://ellinorthune.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Spännande!

2010-03-07 @ 10:27:57
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0