kändisar som designar accessoarer // kate moss

Skrivet 2010-03-02 @ 23:40:20 i läsvärt

I fyra år har Kate Moss modellat för Longchamps kollektioner, därför kände båda parter att det nu blivit dags att ta samarbetet till nästa nivå. Både Kate och Longchamp själva beskriver deras relation till varandra med ord som tillit och respekt.
"Jag har arbetat med Longchamp länge nu och vi funkar bra ihop helt enkelt", säger Kate själv. Idéen att låta Kate designa egna kollektioner kom naturligt även den, då Longchamp teamet alltid uppmärksammat att Kate har många åsikter och synpunkter när de jobbat med varandra. "Vi respekterar Kate för hennes otroliga talang och proffsighet och jag tror att hon uppskattar både Longchamp som företag och för produkterna. Det är en bra mix!", säger Sophie Delafontaine som arbetar som Artistic Director för Longchamp.


"Den perfekta väskan enligt mig är bekväm och lätt. Jag packar alltid mina väskor till bristningsgränsen och därför blir det jobbigt om väskan är tung redan från början, då orkar jag inte ens bära den!" -Kate Moss om vad som är viktigt för henne när det handlar om väskor.

Alla bilder och utdrag i detta inlägg kommer från longchamp.com. Besök Longchamp.com om ni vill veta mer om kollektionen samt se bilder på kollektionen.

Vad tycker ni om kollektionen? Tror ni att den blir en succé eller ej?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0