summering av vecka 10

Skrivet 2010-03-14 @ 20:04:43 i blogazine



Hej! Ännu en vecka har gått, och det betyder att vi är en vecka närmare våren och sommaren. YES! Detta hände hos the Statement under vecka 9:

Matthew Williamson designar för Atelier Swarovski.
Klackarna krymper igen, välkommen tillbaka Kitten heels! Tror ni de får ett varmt välkomnande?
Friis & Co har släppt en kollektion klockor till extremt bra pris, se här.
Styla den lilla beiga klänningen med en färgklick som hos Lanvin.
Prada gör skor med plexidetaljer till våren, här har du budget alternativet!
Gillade du Givenchys skor på deras vår/sommar visning så har du de bästa kopiorna här.
Spana in Nicholas Kirkwoods fantasifulla "Alice I Underlandet" sko här.


8 Mars:
Asos nya sko "Prosper" har en cool kilklack.
9 Mars: Fixa stilen med strumpor i spets!
11 Mars: Snygga sandaler från H&M.
12 Mars: Perfekt väska som funkar till allt.
14 Mars: Kilklackar i sportig stil.


På Tisdag ska jag på en jobbintervju och jag är nervig, vill verkligen ha detta jobb för det skulle passa mig perfekt. Vad det är för jobb berättar jag i veckan om jag får det ;)

Vad vill ni läsa om här på bloggen under nästa vecka? Mer "Lyx vs Budget"? Mer inspiration? Kom gärna med massa förslag!

Kommentarer
Postat av: bettan

WOOW, din kommentarsruta är WUNDERBAR :DD

2010-03-16 @ 17:02:47
URL: http://tobecontinued.tk
Postat av: Mirnesaa

Alltså du är sååå duktig..shit du borde bli art director osv jag hade anställt dig direkt om ja hade en tidning haha

2010-03-17 @ 01:59:46
URL: http://fabthings.blogg.se/
Postat av: lorin ♥

det skulle vara kul med mer "budget fynd" som kommer bli inne i vår/sommar :)



hur man pimpar sina plagg så de blir mer "Inne" :)



du är skitduktig ! :D

2010-03-17 @ 17:31:42
URL: http://loorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0