PRETTY PLEASE!?

Skrivet 2010-05-20 @ 10:43:22 i allmänt


Jag förstår mig inte riktigt på H&Ms webshop! Dessa byxor finns kvar i storlek 34 men när jag lägger de i kundkorgen så står de slutsåld? Jag är besatt av dessa byxor men hinner inte åka in till stan idag, så om någon skulle lyckas få tag på ett par 34or under dagen så vore det hur trevligt som helst om ni ville göra mig en tjänst ;)

Jag var ute efter långklänningen från kollektionen också, den som inte är zebra randig utan ja, den som sålde slut på 1½ minut. Har nån även den i en 34 och ni kanske ångrat er så vill jag ha första tjing! Nu får vi väl se om de jag beställde faktiskt dyker upp denna gång...

Edit: Bästa bästa Kattis fick tag på de sista brallorna i stan åt mig, TACK! Sååå... vem släpper sin klänning till mig? Haha.

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Tur för dig att du har en sådan snäll storesyster liksom :D

2010-05-20 @ 13:43:21
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Malin

Hände precis samma sak med mig för de leopardmönstrade brallorna. Fick åtminstone tag i de paisleymönstrade men ändå... Riktigt dåligt av H&M! Tur att du fick tag i byxorna iaf, men om du hinner imorgon bitti kan du ju alltid gå in på webshopen och se om någon har ångrat sig :)

2010-05-20 @ 17:31:47
URL: http://mjar.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag hade tänkt köpa de byxorna fast i den andra färgen, men hann inte med, hoppas de finns kvar i butik! Här i stan brukar inte folk vara så hysteriska över designkollektioner :)

2010-05-21 @ 20:56:28
URL: http://myshoebox.seh

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0