Skjut mig i huvudet

Skrivet 2010-05-12 @ 18:12:49 i allmänt

Bild från Accessorize

Här sitter jag och försöker komponera ihop lite nya inlägg men datorn samarbetar inte alls. Jag har lyckats bli med virus, och ett sjukt envist sådant. Har redan plockat bort det 3 gånger i förrgår, 3 gånger igår och 3 gånger idag. Ändå fortsätter det att dyka upp, och skickar massa hånande meddelanden och ovälkommen porr-reklam. SKJUT MIG, min dator äcklar mig. Imorgon tar jag med datorn till en kille som vet skillnad på data och dator och hoppas att han kan få bort det för evigt.

Nu ska jag laga lite mat för att fylla på energin, så jag hoppas komma med nya inlägg om någon timme eller två igen! Då ska jag även svara på lite fina kommentarer som kommit in sedan jag var på förstasidan igår (eller något sånt, dagsuppfattning är inte riktigt min starka sida). Så kolla in hit snart igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0