Summering av vecka 18

Skrivet 2010-05-10 @ 01:14:22 i blogazine

Hej! Jag är fortfarande totalt chockad över hur fort den här veckan gick, jag kan verkligen inte förstå vad som hände. Det känns som om jag gjort en himla massa saker, men tydligen inte när jag ser tillbaka på hur lite blogginlägg det blev. Men, bättre lite än inget alls! ;) Här är förra veckans inlägg från The Statement.

Lyx Vs Budget: Väska för 14.000 eller för 800 kronor?
Modebloggaren Alexandra (Alexandrastyle.se) listar sina 5 vår och sommar favoriter!
Lyx Vs Budget: Solglasögon för dig som vill följa Lady GaGas spår.
Dagens Accessoar: 7 Maj.
Guld eller silver? Den eviga frågan.
Dagens Accessoar: 8 Maj.
Dagens Accessoar: 9 Maj.
Kommentarer
Postat av: Julia

Var hittar du alla de där snygga omslagsbilderna? :)

2010-05-10 @ 16:39:27
Postat av: Ida We

Tycker mycket om dina veckosammanfattningar :) Med tillhörande snyggt magazine cover :D

2010-05-10 @ 19:57:49
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0