hur förvarar du dina smycken?

Skrivet 2009-12-27 @ 21:37:53 i allmänt

En del smycken använder man lite oftare än andra och en del är för fina för att bli gömda i en låda, hur förvarar man egentligen smycken på bäst sätt?

Jag gjorde det här inlägget för ett ganska bra tag sedan, och beställde därefter en armbandshållare från Mihi.se. Jag kan verkligen rekommendera alla armbands-junkies att beställa en sådan! Den andra lilla smyckeshållaren kommer ifrån Indiska och rymmer bland annat ringar...

Hur förvarar du dina smycken?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett smyckesträd som jag fick av mina systrar i födelsedagspresent tidigare i år, men resten av mina smycken har jag antingen i små påsar (alla står i en lång rad) eller i askarna som man fick med. Känns inte som att det är något ultimat eftersom man lätt glömmer bort vissa smycken som man har som man inte använder ofta. Dessutom är det mycket roligare att se allihopa tycker jag, men jag känner inte att trädet passar mig så jättebra eftersom de lätt trillar ner, men armbandsstället från indiska verkar ju grymt ;)

2009-12-28 @ 21:56:34
Postat av: anna

sv: oj! Glömde skriva det att armbandsstället är från mihi.se

2009-12-28 @ 23:38:14
URL: http://thestatement.blogg.se/
Postat av: nina

Jag är en sån syndare... Jag har massor med smycken, speciellt stora örhängen. Men jag har ingenstans att hänga dem så allt ligger i askar och små korgar som ligger i garderoben. Jag ska skaffa mig ett ställ där jag kan hänga upp alla mina stora örhängen om jag hittar ett som jag gillar.... helst vill jag ha ett ställ som kunde hängas upp på väggen i typ badrummet eller sovrummet.

Gott nytt år!

2010-01-01 @ 19:01:18
URL: http://konfektionsteknikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0