något att pilla med själv kanske?

Skrivet 2009-11-25 @ 23:01:18 i how to

Denna brosch från Vivistyle.se kan ju vara något av höstens och vinterns med användbara accessoarer... och ni förstår vad jag tänker va?

Visst, priset är inte dyrt (129 kronor styck), men det vore så mycket roligare att pilla ihop själv och få dekorera lite mer ordentligt och originellt! Vem vill försöka? Om ni får ihop något fint får ni jättegärna skicka bilder till mig på era skapelser! Kan nog bli grymt bra tror jag, eller vad tror du?
Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är så dålig på att pyssla, ska dock bli bättre på det hade jag tänkt, hehe.

2009-11-26 @ 09:54:06
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0