Summering av vecka 16

Skrivet 2010-04-25 @ 22:52:16 i blogazine

Hej! Nu verkar min bloggtorka äntligen vara över *puh* (även om det soliga vädret oftast lockar mer än att sitta inne vid datorn...). En hel del nya inlägg har hursomhelst dykit upp på bloggen under den senaste tiden, så vad passar då bättre än en traditionell sammanfattning blogazine-style?

Detta här hänt på bloggen under senaste tiden:
En läsare hade en fråga om armband på överarmen, vart finns det?
För er med Alice hysteri finns det nu en god nyhet...
Dåligt med outfitinspiration? Spana in detta!
5 romantiska accessoarer under 500 kronor.
Gillar du Carin Westers kilklackar men inte priset? Jag har hittat ett budget alternativ!
Vilken kändis använder vilken väska? Jag har spanat på kändisarnas väskor!
Saker som jag längtar efter/drömmer om/vill köpa innan löning.
Jimmy Choo gör nu även skor för kvinnor som inte vill bära klackar...
Nudefärgat är stort! Här är 5 skor under 500 kronor.
Let's talk about shoes...
Här är Gold Diggers senaste vårkollektion "Viva Diva".

Vad vill du se mer utav på bloggen? Kom gärna med tips, ideer och synpunkter. Du får även gärna skicka bilder till mig om du har någon accessoar där hemma som ditt hjärta dunkar lite extra för! För ja, vi andra accessoarnördar vill också gärna se dina nya grymma skor eller din underbara kollektion med vintage-fyndade smycken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0