romantiska detaljer till alla hjärtans dag

Skrivet 2010-02-12 @ 22:28:47 i shopping

På Söndag (14/2) är det alla hjärtans dag, och vad passar då bättre än romantiska detaljer till din outfit? Tänk skira färger, volanger, spets och blommor.

Brev halsband, Accessorize 5 pund // Hårspänne med rosett, Topshop.com 6 pund // Paraply med spetsmönster, Miss Selfridge 7 pund // Sjal med blommor, Gina Tricot 129 sek // Quiltad väska, Asos.com 185 sek // Skor med volanger, Boohoo.com 30 pund.

Vill du omvandla pund till sek så kan du göra det här. Hoppas ni alla får en helt underbar alla hjärtans dag! Jag har aldrig tyckt att den är så viktig eller firat den men det är alltid roligt att ha en anledning att shoppa! ;)
P.S. Jag har lite problem med att få mina nya inlägg att synas på bloggen, är det bara problem här hos mig?

Kommentarer
Postat av: jenny

vilka underbara saker!

2010-02-13 @ 00:43:52
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0