hejdå kuvertväska - hej bekvämlighet!

Skrivet 2010-01-16 @ 01:23:21 i Trendspaning
Om det är något som Louis Vuitton har att säga till om inom modevärlden så kan det vara väskmodet, och på deras visning för vår/sommar 2010 syntes roliga väskor som ryggsäck, magväska och väskor med lång axelrem. Kan det vara så att vi i vår säger hejdå till upptagna händer och hej till rörelsefrihet?


Väskorna går i allt från traditionellt skinn till lekfulla färgkombinationer, med detaljer som bla toffsar. Magväskan känner jag mig lite skeptisk mot, men ryggsäckar kan däremot vara coola och väskor med lång axelrem är ett måste för mig.

Vill du se mer av magväskor så kan du spana in Dolce & Gabbanas visning för s/s 2010 som även de visade upp magväskor på catwalken. Vad tycker ni om väskorna?
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att dem är sjukt snygga! Hoppas verkligen att de blir en stor hit för jag är, belive it or not, faktiskt lite trött på kuvertväskorna ;)

2010-01-16 @ 16:55:16
URL: http://jothefashonfreak.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack för lite mer bekvämt mode. jag köpte mig faktiskt en ryggsäck häromveckan. dock var den inte så färgglad som dessa utan svart. men ack så snygg ändå. älskar den. kommer nog använda den jämt nu till våren och sommaren!

2010-01-17 @ 16:50:09
URL: http://fashionbible.blogg.se/
Postat av: Johanna

älskart. Ryggsäckar är sjukt praktiska och är de fina också så bär jag väldigt gärna en rygga!

2010-01-18 @ 08:49:32
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0