Spana in mina auktioner hos Seconds.se!

Skrivet 2010-03-19 @ 00:18:32 i allmänt

Idag har jag storstädat och börjat rensa i garderoben! Jag HATAR att säga hejdå till kläder, även om jag vet att jag aldrig kommer att använda det, ren och skär kläd-seperationsångest är det. Jag hittade en hel del plagg som har lappen kvar, och en hel del som är använda bara en gång. Det blir så när man jobbar i butik, man köper saker bara för att. Ofta när jag kommer till jobbet på morgonen köper jag ett plagg för att ha på mig det just den dagen och sen används de tyvärr inte igen.

Eftersom jag har så mycket fina kläder i bra skick så har jag nu lagt ut de i min butik "Annas Bazaar" hos Seconds.se. Här kan du vara med och lägga bud eller slå till direkt på det du gillar. Jag kommer lägga upp mer kläder på Fredagkväll tror jag, blandannat ett par chinos och ett par jeans. Åhhh mina älskade kläder, förlåt för att jag aldrig använt er!

Klicka här!
Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

hoppas att dagen var bra?

2010-03-19 @ 00:29:07
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: jenny

vad jobbar du i för butik? =)

2010-03-19 @ 14:24:53
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: buunie

härlig bild! :D



sv: jaa, det var faktiskt boohoo som inspirerade mig, men man tappar ju suget :/

dock blev jag förvånad att dom kallar det för sveriges första ? det MÅSTE väl finnas något innan, annars har ju du som sagt mer eller mindre redan en? :)

2010-03-19 @ 20:26:32
URL: http://tobecontinued.tk

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0