7 Maj: The skull scarf

Skrivet 2010-05-07 @ 13:19:55 i dagens accessoar


Idag kände jag att det var dags för en "dagens accessoar", det var ju inte igår direkt! Just nu gillar jag sjalar och scarfs lite extra mycket, att låta de hänga runt nacken lite slappt fixar till vilken enkel outfit som helst. Ännu en gång så är dödskallescarfen (kopia av Alexander McQueens) populär, och man kan hitta kopiorna lite överallt.

Denna kommer från Chapnlle, där de finns flera olika varianter och de kostar mellan 179-229 kronor. Klicka här.
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag skulle gärna vilja ha en äkta skulscarf från McQueen, men de är så dyra... Jag tog upp mitt i-landsproblem med sambon och han sa: Det är ju bättre du köper nåt du vill ha än lägger pengarna på nåt du kanske inte kommer använda. Hur bra var inte det :) Fast jag tvekar nog ett tag till över priset.. och sen finns det ju så många färger att välja mellan :)

2010-05-09 @ 22:34:52
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0