h&m's accessory statement

Skrivet 2009-11-22 @ 15:54:08 i shopping
H&M gjorde ett statement när de släppte sin Jimmy Choo kollektion förra veckan, de är nu en butik att räkna med när det gäller skor och accessoarer. På senaste tiden har kedjan kommit med massa nya skor, skärp och smycken (tyvärr verkar även priserna ha höjts lite?). Här är några av mina favoriter!



Jag verkligen älskar de svarta reptil mönstrade skorna med gulddetaljer, klockrena! Även skärpet format som ett rep med gulddetaljer föll mig i smaken, med en kommande lön i veckan tror jag detta kan bli farligt. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0