Little beige dress // Del 2: Med en klick färg som hos Lanvin

Skrivet 2010-03-09 @ 16:35:57 i fixa stilen/inspiration

Jag har tidigare visat hur man stylar vårens beiga klänning lantligt som hos Chanel (se här), och här kommer del 2 där jag spanat lite på stylingen hos Lanvin.


På bilden: Skor, H&M 399 Sek // Väska, Boohoo 12 Pund // Örhängen, H&M 29,50 Sek // Halsband, Accessorize 14 Pund // Armband, Friis & Company 129 Sek.

Hos Lanvin visades det en hel drös med beiga klänningar i alla dess nyanser och former, stylat med mycket guld som ger en lite mer exklusiv look. Jag fastnade för den här stylingen, där de även blandat in turkost! Det gör det hela lite roligare tycker jag, som en blandning av lyxigt, stilrent och after beach! Turkost och guld tillsammans med en ljust beige klänning ger den rätta looken, men det kan även vara snyggt tillsammans med en klänning i en lite mörkare beige nyans som ger en snygg vintage känsla.

Vad tycker ni? Föredrar du lantligt som hos Chanel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0