onsdags cravings vecka 42

Skrivet 2009-10-14 @ 20:23:18 i shopping

Denna vecka är jag väldigt sugen på detta!
 ASOS.COM
har en grym rea, den fina ringen kommer därifrån och kostar ca 45 kr!
 Lindex har fått in ett par skinnhandskar med fuskpälskant, kostar 349 kronor.
 Diadem med rosett från H&M, 39,50 kronor. Tycker vi borde bli bättre på håraccessoarer!
 Prickiga strumpbyxor, allvarligt jag har typ letat överallt? Vart finns det?
 Stora broderade halsband, halsband som är gjorde med pärlor och stenar på tyg och knyts runt nacken vill jag ha nu nu nu! Piffar till en enkel svart tröja/klänning jätteenkelt. Detta från TopShop.
 Pälskragar, för jag vill ha min skinnjacka ett liiitet tag till. Denna från H&M och kostar 129 kronor.

Kommentarer
Postat av: Cassie

tyckte att Diademet med rosetten var söt :P

2009-10-14 @ 20:47:06
URL: http://cutiiepiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG inspiration!

2009-10-14 @ 20:53:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin, blogg.se

Hej!



Jag skulle hemskt gärna vilja lägga ut ett av era collage på blogg.se's startsida! är det möjligt att få ett sådant här "torsdags-collage"? Eller fredag?:) Maila mig när ett nytt kommit ut så lägger jag ut det! Onsdagens var jättesnyggt men kändes "lite efter" idag!!



[email protected]

2009-10-15 @ 10:04:30
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0