What am I longing for?

Skrivet 2010-04-22 @ 08:07:55 i shopping

Hur kommer det sig att man lyckas hitta tusen saker man vill ha precis innan löning? När pengarna väl kommer hittar man aldrig dessa givna favoriter i butikerna av någon anledning, så jag har sparat några av mina här för att påminna mig själv.

De paisley mönstrade byxorna - De är en del av H&Ms "Fashion against AIDS" kollektion som släpps den 20 Maj. Jag får en klump i magen vid tanken på att missa dessa. Jag har letat efter precis sådana här sedan jag satt på en uteservering på Söder för några sommrar sedan och såg en cool hippie-brud som hade några liknande. Jag dör, hjälp mig!

En ny väska - Jag behöver verkligen en ny vardagsväska som inte är svart. Den här är lagom stor för att kunna ha med sig lite sova-borta-saker, och de finns en lång rem vilket jag tycker är ett måste på just en vardagsväska. Kommer från Topshop och kostar 50 Pund.

Hjärtmönstrat! - Hos Asos hittar man dessa shorts (404 Sek, här) och byxdress (461 Sek, här) i något som måste vara vårens sötaste mönster.

Nude-färgade pumps - Jag har fått för mig att det är ett måste till sommaren. De här är perfekta, från Topshop och kostar 65 Pund.

Gråmelerad maxiklänning - Jag skulle nog lätt kunna gå iklädd endast maxiklänningar hela sommaren. En gråmelerad enkel modell är perfekt till vardags. Kan matchas både med skinnjackan och jeansjackan, fint till Converse och alla rockiga smycken man har kvar från i vintras. Kostar bara 277 Kronor hos Asos

Vad suktar du efter just nu?
Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nog är det typiskt alltid :S

2010-04-22 @ 11:07:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: malin

visst är det irriterande att aldrig ha pengar när man behöver det! jag köper allt annat än jag behöver just nu - en avslutningsklänning... haha.

2010-04-24 @ 13:03:18
URL: http://mjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0