stövlar på sommaren?

Skrivet 2010-02-09 @ 00:43:15 i läsvärt


Jag vill göra detta lilla inlägg som ett litet tillägg på inlägget "4 viktiga punkter om skor", där jag avslutade med att fråga vilka skomissar ni tycker är värst. Jag har funderat och kommit fram till att det värsta jag vet är stövlar på sommaren!

Då menar jag inte ankelboots, inte heller att det är fult med cowboyboots som hos D&G. Jag tycker att Lady Gaga kan bära lackstövlar med bara ben, men hon är Lady Gaga. Men jag tycker det är hemskt att se tjejer med sina gamla slitna Mockastövlar från vintern, tillsammans med bara ben och jeanskjol. Jag tror faktiskt inte att jag kan tänka mig någon värre skomiss, för det finns nog få saker som kan se så "white-trash" ut på ett totalt ocharmigt sätt. Stövlar bör bäras med strumpbyxor, jeans eller andra benbeklädnader helt enkelt.

Så glöm inte att slänga in de vadhöga stövlarna i garderoben när våren väl är här! Håller ni med, eller inte?
Kommentarer
Postat av: Sofia

cowboyboots kan vara läckert till sommaren men inga stövlar, nono!

2010-02-09 @ 12:26:43
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag håller absolut med!

2010-02-09 @ 14:06:42
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0