nyheter från scorett

Skrivet 2010-01-30 @ 12:06:19 i nyheter

Här är några av de nya skorna som är påväg ut i Scoretts butiker just nu! Ankelbootsen längst ned till höger med den coola klacken suktade jag hemskt mycket efter i höstas, jag var helt säker på att jag skulle köpa dem. Men nu känns de faktiskt inte så jätteattraktiva längre. Snygga är de allt, men lite trött på svart, nitar och dragkedjor är jag endå.

Däremot går allt i konjaksfärgat hem, likaså den marina stilen. Alexander Wang kopiorna är himla snygga de med, men så är de ju kopior också.
Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; tack :D!

det är läppstift från maxfaktor - flame tree! as nice :)

åh tack, fan vad glad jag blir :)

2010-01-30 @ 14:23:12
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0