Armband på överarmen?

Skrivet 2010-03-29 @ 20:47:06 i shopping

Jag fick nyligen ett mail från Janniké, som undrade om jag visste vart man kunde få tag på armband som kan bäras på överarmen. Vilken kluring! Jag vet att jag sett ett sådant armband någonstans, men nu kan jag självklart inte hitta det. Men, jag har för mig att det var rätt populärt för ett par år sedan så tips nummer 1: Kolla runt i secondhand butiker.

Nicole Richie bär ofta en massa stela armband på överarmarna, jag vet inte om det är så att hennes armband från den egna smyckeslinjen "House of Harlow" är rätt stora eller om det är hon som är extremt smal (tippar på en blandning av de två). Vill du ha stela armband testa tex armband från Bados eller Tokyo Jane (finns hos bla Accessora och Åhlens City) som man kan "öppna". Annars kan det ju kanske funka med ett armband med stretch i? Ett annat tips är att kolla på Indiska, finns det någonstans så borde det vara där.

På bilden: Armband från Bados, 159 Sek. Armband från Friis&Co, 149 Sek. Armband från House of Harlow, 499 Sek.

Har du sett armband för detta ändamål någonstans? Glöm inte att kommentera här då!
Kommentarer
Postat av: alexandra

ASOS! Assnyggt

2010-04-01 @ 12:27:14
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Janniké Hallonqvist

Du e så himlans grym. Tyv'ärr var inne på accosiar eller va de e dem heter inne i stan (göteborg) och tyvärr fanns de inga där :/ Letat som en dåre men till det meningslösa typ. Men tack som fan för du försökte dig på detta : ) Betyder grymt mycket

2010-04-04 @ 23:20:36
URL: http://www.inccolor.bubbleroom.se
Postat av: Ida We

Gillar hennes smycken! :)

2010-04-09 @ 05:40:18
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0