Mina 5 Vår & Sommarfavoriter av Alexandra

Skrivet 2010-05-05 @ 19:42:23 i läsvärt

Modebloggaren Alexandra bloggar på den egna adressen, alexandrastyle.se. Men idag så delar hon med sig av sina 5 vår och sommarfavoriter till mina läsare!


♥ "Vårens och sommarens snyggaste accessoar är hatten. Jag kommer att bo i mina men till stranden kör jag gärna någon stråhatt av något slag" Denna från H&M för 79.50 Sek.

♥ "Flätat stort halsband som är ursnyggt till bara ett enkelt linne eller klänning" Kommer från BikBok.

♥ "Klassiska Littmarck armband, en sommarfavorit hos mig. Jag mixar gärna mitt Littmarck med andra smycken för en mer personlig stil" Finns hos Accessora.se.

♥ "Snyggt och enkelt armband!" 249 Kr hos Nelly.com.

♥ "Vårens och sommarens kanske viktigaste accessoar, solglasögonen. Jag kommer att varva mina pilotbågar med mina klassiska RayBan Wayfarer" Kostar ca 1400 kronor här.

För att besöka Alexandras blogg klicka här!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

AAAAAAA grym du är, ska copa detta inlägg och länka till dig imorn, detta mpste visas hur grym du är!



www.alexandrastyle.se

2010-05-05 @ 21:51:07
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Gud vad fint du gjort! Och så blev jag påmind om att jag måste svara på det där mailet, förlåt att jag är så seg! Har lite mycket på gång nu bara...

2010-05-05 @ 22:55:19
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0