summering av vecka 9

Skrivet 2010-03-08 @ 01:39:39 i blogazine


Ny vecka och en ny layout! Har arbetat på den här designen under förra veckan, därför hamnade jag lite efter med inläggen. Men nu är den färdig och jag är redo att köra på, jag hoppas att ni gillar designen! Lämna gärna lite ris och ros (ni har varit ovanligt tysta den senaste tiden!) ;) Förra veckan på The Statement:

Satsa på en färgglad väska till våren, här är 5 heta shoppingtips!
Världen har Alice in Wonderland feber, häng på trenden med dessa sagolika accessoarer.
Kate Moss har börjat designa väskor för Longchamp, läs allt om kollektionen här!
I vår klär vi oss i "den lilla beiga", här ser du hur du stylar den som hos Chanel.
H&M har en massa accessoarer i coola färger och futuristiska former, se här.
Jag försvann iväg i några dagar för att bygga på lite nytt...
Etro's kampanjbilder får mig att längta galet efter vår och sommar, NU!
...Så blev den nya layouten klar, se före och efter bilder här!


1 Mars: Vårens ljusa it-väska.
2 Mars: Fint halsband från La Redoute.
3 Mars: Friis & Co har prisvärda klockor!
4 Mars: USA inspirerade Converse.



Har du en blogg inom mode eller skönhet?
Nu söker jag affiliates, dvs inspirerande bloggar att göra länkbyten med. Intresserad? Hör av dig!
Kommentarer
Postat av: jenny

jag skulle kunna vara intresserad, frågan är om du är? =)

2010-03-08 @ 20:27:27
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0