klocka till bra pris

Skrivet 2010-03-03 @ 11:25:37 i dagens accessoar


Dagens accessoar blir även ett litet tips! Här är nämligen Friis & Co nya klocka "Rough" som finns i både guld och silver och kostar ynka 299 Sek. Det jag egentligen letade efter är deras nya plastklockor som tyvärr inte verkar ha kommit upp på nätet än. Så goda nyheter för er som älskar färgglada plastklockor är att Friis & Co nu lanserar ett gäng, där klockorna kostar lilla 250 Sek (har jag för mig)! Gillar du guld/silver så finns klockan här.

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Fint ur!



www.alexandrastyle.se

2010-03-03 @ 11:36:29
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

fint, jag har letat en snygg klocka länge nu....



Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!



2010-03-03 @ 17:21:28
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0