Dagens accessoar/budget tips: Billigare Converse!

Skrivet 2010-06-15 @ 18:36:34 i dagens accessoar

Jag fick nyligen en fråga från en tjej som undrade om jag visste någon sida på nätet där man kan fynda Converse skor till billigare priser än i Sverige (Sverige måste ju ha världens dyraste Converse).

Nu har jag forskat lite och jag har hittat ett helt gäng med låga Converse som kostar mellan 425-450 Sek hos engelska Asos.com (I butik i Sverige ca 699 kr). Det finns en hel del färger som jag aldrig sett i Sverige dessutom! De höga Conversen finns de med och kostar 450 för enfärgade och 485 för ett par med stjärnmönster. Men de höga Conversen är tyvärr oftast väldigt slut i storlekarna. Frakt på 60 kronor tillkommer (tull tillkommer ej eftersom England tillhör EU). Klicka här för att spana in alla modellerna som finns!

Blir du sugen på att beställa hem något par?
Kommentarer
Postat av: hanka

intressant, detta måste vi spana lite närmre på! Tack för tipset :)

2010-06-15 @ 23:24:07
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0