Lite funderingar...

Skrivet 2010-06-15 @ 19:58:38 i allmänt

Foto av Rennio Maifredi för Marie Claire Italia.

Jag funderar lite smått på vad jag ska göra med den här bloggen och står nu mellan två val:
1) Fortsätta blogga här på The Statement om endast accessoarer, och återigen accessoarer.
2) Stänga The Statement för att börja blogga under ett nytt namn på ett lite mer personligt sätt. Fortfarande mycket om accessoarer och shopping (eftersom att jag älskar det), men även låta mig själv vara med på ett hörn och övrigt om mode och andra härliga saker.

Så, nu behöver jag era åsikter! Vill ni fortsätta att läsa endast om accessoarer här, eller skulle ni gärna se att jag bloggade lite bredare och personligare (men fortfarande med lite inriktning på accessoarer/mode/shopping)? Skulle ni följa med till en ny blogg? Hjälp!
Kommentarer
Postat av: Amanda K

För min del spelar det ingen roll, jag tycker om att läsa dina inlägg om accessoarer men skulle givetvis inte tveka om att följa med dig till en ny blogg!

2010-06-15 @ 20:37:03
Postat av: Katta Kvack

Kan du inte bara baka in mer personligt här då?

2010-06-15 @ 20:42:17
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Caroline

Alternativ nr: 2 tycker jag :)

2010-06-15 @ 20:43:31
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: sara

jag skulle tycka det vore väldigt kul att få läsa lite om dig också, så jag tycker absolut alternativ 2! :)

2010-06-15 @ 21:01:43
Postat av: Anna

Katta Kvack Jag funderade på det först, men det känns lite som antingen eller. Namnet passar mig inte riktigt utan jag vill ha något som är en blandning av accessoar/mode relaterat och personligt i namnet isådanafall. Det känns då som en nystart behövs, men med ganska samma upplägg som tex layout osv :)

2010-06-15 @ 22:52:54
Postat av: Eddo

Alternativ numero 2. Tycker jag.

2010-06-15 @ 23:41:24
URL: http://eddocastro.blogg.se/
Postat av: moagoa

hur har du gjort din bakgrund? :D

2010-06-16 @ 08:58:57
URL: http://moasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: MissMalinD

Det skulle vara kul att "lära känna" dig så jag tycker du kör en personlig, sålänge du fortsätter med dina grymma budget tips :)

2010-06-16 @ 15:15:30
URL: http://missmalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0