Den 2:a...juni!?

Skrivet 2010-06-02 @ 19:54:16 i dagens accessoar

Jag skämtar inte om att jag fick världens chock nyss när jag gjorde det här inlägget och skulle skriva dagens datum. JUNI!? När blev det Juni!?

Men hursomhelst, det här armbandet kommer ifrån Asos.com och är hur coolt som helst tycker jag. Finns i både guld och silver och de kostar 115 kronor styck. Klicka här!

Har förresten nyss lagt till en ny grej i sidomenyn: Link Lovin'. Där hittar ni alla mina favoritbloggar. Bra idé tyckte jag tills jag insåg att jag knappt har några. Ni får gärna tipsa om inspirerande och fina bloggar tycker jag!
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vad roligt att jag fick vara med! Det känns verkligen inte som om jag platsar i det gänget, alla de andra är ju så duktiga :P



Butiken NIX, den finns bara i Stockholm kanske? Eller vet du om de har webshop? På Glitter har jag inte sett nån turkos ring, men får kolla igen nästa gång jag går förbi, jag kan ju ha missat den. Jag väntar på att sommarmarknaderna ska dra igång också, där kan man ju fynda ibland :)

2010-06-02 @ 22:06:28
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Oj, blev visst fel där :P

Hittade en hemsida till SIX i alla fall, verkar vara typ tyskt från början och det verkar som om närmsta butik finns i Birsta/Sundsvall.... Fortfarande för långt bort, men nån gång ska jag säkert dit :)

2010-06-03 @ 18:51:08
URL: http://myshoebox.se
Postat av: anna

tiden går fort när man har roligt

2010-06-07 @ 15:20:45
URL: http://sannaunderanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0