The Miami deco collection by Triwa

Skrivet 2010-06-06 @ 22:30:14 i nyheter

Triwa är klockmärket som satt igång hypen kring färgglada plastklockor, och är många modebloggares favorit märke. Nyligen släppte det populära märket en ny kollektion med härliga klockor med inspiration från Miami Art Deco stilen, och färgerna går i solblekta nyanser av bla. turkost, korall och rosa. Här nedan kommer en liten titt på en del av kollektionen.

Mina favoriter (som jag gärna skulle äga) är nog Turquoise Flamingo och Coral Flamingo. Totalt släpptes 13 nya färger, och alla kan du spana in här.
Kommentarer
Postat av: lisa

Fin blogg,

Men jag undrar hur du gör alla dina bilder med gemen och det! Det är supercoolt och jag skulle vilja lära mig det...

2010-06-07 @ 14:48:19
URL: http://klintlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du var man kan betsälla billiga converse? svensk eller engelsk spelar ingen roll bara dom inte är jättedyra eller fejk :)

2010-06-07 @ 15:09:59
Postat av: nicole

Herregud vilken fin blogg du har! :)

2010-06-07 @ 16:27:35
URL: http://mendoza.blogg.se/
Postat av: Steph

Hur snygga som helst!

2010-06-07 @ 16:35:54
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0