summering av vecka 48

Skrivet 2009-11-30 @ 21:00:47 i blogazine


Ja, jag vet att jag har legat på latsidan vad gäller bloggen på senaste tiden. Jag har helt enkelt inte haft tillräckligt mycket inspiration, jag har däremot haft en del jobb. Att en ny Beverly Hills box har landat här hemma hos mig kan ju ha något med saken att göra också, hehe ;) Men ett par inlägg kläckte jag ur mig under förra veckan, här kommer ett urval:

Mary-Kate Olsen blandade guld och silver på ett hemskt snyggt sätt
Givenchy designar hattar som får modellerna att se ut som KKK-medlemmar
Jag hittade världens finaste lila zebra sjal, pre-lön shopping för min del
Jag hittade en snygg axelbrosch, och tänkte att detta måste ju gå att fixa själv?
Jag spanade in Laila Bagges smyckeskollektion
Slutligen, så började jag pyssla med min axelbrosch. Fler bilder kommer när de är klara...

Kom ihåg att kommentera mera :) Vad vill du se i bloggen? Vad gillar du och vad vill du se mer av?
Kommentarer
Postat av: anouk

cool idé och riktigt snyggt med tidningsomslag:D

2009-11-30 @ 22:18:48
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilken grym bild du knåpat ihop!

2009-12-01 @ 09:17:50
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller med personen som kommenterat ovanför mig, riktigt grym bild du fixat ihop :)

2009-12-04 @ 12:01:14
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0