vad modebloggarna skrivit mest om på sista tiden inom accessoarer

Skrivet 2009-10-19 @ 01:25:12 i allmänt

1. Skorna från Alexander McQueens s/s 2010 visning. Ja, jag vet att han är ett geni. Men de här skorna är så otroligt läskiga, det är obehagligt att titta på dem (!). Som någon gammal alien film. Men ja, jag kan inte låta bli att titta, och titta, och titta för att fascineras lika mycket varje gång.

2. Jimmy Choo for H&M. Behövs väl ingen förklaring? Datumet är den 14 November i utvalda butiker och på nätet. Men jag antar att ni redan har en speciell klocka som räknar ner?



3. Hur man enklast hottar upp sina skor med coola detaljer. Alla vill "göra det själv", dock är det många som väljer att köpa färdiga "sko detaljer" att sätta runt skaftet på sina stövlar. Vad tycker ni, ska vi också försöka? Eller räknas mina nitade skor?

4. Pälsmössan. Jag har då valt att inte skriva om den. Varför? För jo, jag tycker också att de är sjukt fint men jag ser så otroligt ful ut i det. Bitter med andra ord! ;)

Vad tror ni blir nästa accessoar trend som modebloggarna kommer att diskutera om?

Kommentarer
Postat av: nina

Sv: Tack för att du har lagt till mig å gillar bloggen!Jag ska försöka att så mycket som möjligt blogga om skolan och (student)livet i Borås. Om det är något specifikt du undrar över får du gärna slänga in en fråga, så ska jag försöka svara med ett inlägg så fler kan ta del av det. =)

Kram!

2009-10-19 @ 11:01:44
URL: http://konfektionsteknikern.blogg.se/
Postat av: Fiorella

jaa du, asså Alexander Mcqueens skor är ju otroligt coola egentligen, men när man tänker efter ganska fula också, men visst blir man fascinerad ! Han är grym, Alexander

2009-10-19 @ 20:33:21
URL: http://fiorellas.blogg.se/
Postat av: Mia awiee

Åh, fan vad härlig blogg. varför har jag inte hittat denna tidigare för?! Hit kommer jag garanterat tillbaka :D

Och ja, klockan tickar neråt mot Jimmy Choo ;)

2009-10-20 @ 09:30:44
URL: http://bloggarm.blogg.se/
Postat av: Semra

grym blogg, och jag håller med när det kommer till alexander wangs sko kollktion grymt ailien läskiga men man kan inte låta bli att fascineras:):)

2009-10-20 @ 16:50:27
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: - L I N N E A -

sv: hahaha, okej. Nu är jag här igen xD ;)



Jag tycker att dem där skorn är häftiga! :)

2009-10-20 @ 17:46:51
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0