att köpa/längta efter/drömma om en vecka innan löning...

Skrivet 2010-01-18 @ 22:37:07 i shopping

Det är allmänt känt att Januari är en ganska lång och dyr månad, och det blir därför lite knappt med pengar såhär en vecka kvar till lön. Men då får vi passa på att längta efter saker att köpa när pengarna trillar in, och detta är några grejerna på min önskelista!



♥ Klänningen från Luellas vårkollektion är en dröm! Och drömma lär jag få göra för jag kan tänka mig att den kanske är en aning över min prisklass. Passar perfekt både till alla hjärtans dag och att leva i under sommaren, jag får hoppas på budgetvarianter helt enkelt!

♥ Detta är ju en accessoarblogg men lite kläder måste ju få plats. Förutom Luella klänningen trånar jag efter BikBoks college kollektion som släpps i butik vecka 5. College-jackorna är grymt snygga!

På bilden: Senapsgul väska, Forever21.com 26.80 dollar //  Skor med paljetter, H&M barn 149 sek // Brun klocka, Triwa.se 1295 sek // Handskar, Topshop.com 16 pund.

Vad drömmer ni om?

Kommentarer
Postat av: Milica

Varsågod :D

2010-01-19 @ 07:18:23
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Tack! Det ska jag definitivt göra :D

2010-01-19 @ 11:29:02
URL: http://jothefashionfreak.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

woow va duktig du är på att göra kollage!

2010-01-21 @ 13:48:58
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0