stella mccartney designar för disney

Skrivet 2010-01-17 @ 18:27:37 i nyheter


I vår har den nya filmversionen av "Alice in wonderland" premiär, och det verkar som om Alice kommer att bli vårens it-tjej!

Designern Stella McCartney har designat en Alice kollektion med smycken för Disney, som kommer att släppas lagom till premiären av filmen. Smyckena kommer att finnas i begränsad upplaga och består av halsband och armband, med typiska Alice berlocker i plexiglas och swarovski kristaller. Smyckena kommer att finnas tillgängliga i Stella McCartney butiker från och med Februari.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; De är verkligen skitsnygga! Jag önskar att jag var så duktig :D Var har du lärt dig allt?

2010-01-17 @ 18:40:18
URL: http://jothefashonfreak.blogg.se/
Postat av: ellen

verkar som om min familj fått en liten preview på det, min morbror svängde förbi med ett halsband i alice i underlandtets anda, med ett par söta berlocker och en liten glasflaska med en lapp inuti där det stod "drink me", übersöt.

2010-01-18 @ 18:23:52
URL: http://mambojaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0