16 Mars: Sommarens måste-ha-sko

Skrivet 2010-03-16 @ 21:22:42 i dagens accessoar

Här är den perfekta vår och sommar skon! Cremefärgad, träklack, träplatå samt öppen på sidorna. Den kommer ifrån ASOS Black kollektionen och kostar ca 1485 Sek, kanske inte sådär jättebilligt men det är ändå i äkta skinn och är en investering om du vill ha en bra vårsko. Klicka här.

Jag är så himla övertrött! Min kropp vill sova efter att ha slitit sönder sig på ett afrodans-pass, men mitt huvud vill fortsätta dansa och velar mellan att göra det, blogga eller måla naglarna. Så, här sitter jag och lyssnar på min "glad-musik-lista"Spotify och dansar med fötterna. Vill du lyssna på mina glada favoritlåtar kan du tjuvlyssna här, kanske har vi någon gemensam favorit?
Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Inga problem :)

2010-03-16 @ 21:38:21
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0