För att våren bara är runt hörnet

Skrivet 2010-03-11 @ 20:27:41 i dagens accessoar

Dagens accessoar får bli dessa sandaler med nitar från H&M, som är ett riktigt kap för endast 199 kronor. Jag klicka nyss hem de tillsammans med den kornblåa klänningen från "The Garden Collection" och tror att detta kommer att bli en väldigt härlig outfit i sommar till bruna ben (nu svävar jag iväg till sommar drömmarna igen!).

Glöm inte att spana in The Garden Collection, det finns en MASSA fint och jag hade gärna beställt mycket mer om jag inte hade suttit här och shoppat under tidspress.
Klicka dig in till H&M här.
Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gud så fint! Dom skorna MÅSTE jag nog ha :)

2010-03-11 @ 22:20:54
URL: http://missmalind.blogg.se/
Postat av: emma

dom är skit snygga :D

2010-03-12 @ 14:38:41
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag klickade oxå hem dom för ett tag sedan men när jag fick dom så blev jag besviken eftersom att färgen var grå och inte vit/beiga som jag trodde att dom skulle vara :/

2010-03-14 @ 11:08:48
Postat av: Anna

Lotta -Är det sant!? Gud vad tråkigt, färgen heter ju ljus kit så jag hade tänkt mig någon ljus blandning av beige/grå eller typ lite smutsvitt. Vad tråkigt!

2010-03-14 @ 12:51:29
URL: http://thestatement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0