Friis & Companys Sport Watch

Skrivet 2010-03-09 @ 15:57:01 i shopping

Förra veckan skrev jag om dessa klockor (länk här), och nu har de kommit ut på internet! Jag hade för mig att de kostade 250 kronor, nära var jag iallafall. Priset ligger på 279 kronor styck, vilket gör dem mycket mer plånboksvänliga för alla er klockfantaster där ute än konkurrenternas klockor. Chique.se har fått in klockan i rosa, svart och gul (jag har för mig att det finns fler färger, men de släpps nog ett par stycken i taget). Klicka här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Kom ihåg mig?

Mail






P.S. Kommentarer med spam om gratis sidor osv, godkännes ej.
Trackback



www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!




Kattakvack.se MyShoebox.se AngelicaBlick.se
Columbine Smille @ Freshnet.se Eddo @ blogg.se LeBlogDeBetty.com
KarinBylund.se Ems



RSS 2.0